Tisdags träning

Hejsan bloggen! Just nu är det Jennifer som sitter här och uppdaterar, tänkte skriva lite hur min träning och kost såg ut idag. jag började morgonen med att äta musli och yoghurt + en banan som jag skivade i. Två timmar senare tog jag en frukt som mellanmål, sedan var det dags för lunch och då åt jag morötter, gurka, tomat samt lite kyckling.. Maten i skolan var dock inte så lockande, så blev inte en allt för stor lunch. Sedan åt jag ännu ett mellanmål, även denna gång en frukt. Sedan på tåget hem köpte jag en typ energy "bar". Med aprikos, jordgubb och hallon. Smaskens! Jag blev upphämtad på tågstationen i Ramnäs och drog direkt iväg till gymmet och pumpa ;) körde på löpbandet i 30 min, sedan körde jag mage, axlar och ben. Nu sitter jag här hemma och har precis ätit ett kvällsmål, dock alldeles för sent. Blev lite nyttigt knäckerbröd och vatten! :D Imorgon väntar ett löp+boxpass! love it..

/Jempennnnnn


krigarn ;)

Kommentarer
Postat av: Tomas

Tisdagsträning är ett ord. Pumpa är en grönsak, det saknas med andra ord en ändelse (-de).

2010-01-27 @ 10:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0