Onsdag! 27/1

Ja jag ser att vi har hunnit haft den här bloggen i 2dagar och Tomas klagar redan! Ja min dag idag har varit rätt soft men hade skön träningsverk efter mitt gympass igår.

dagens käk:
frukost: hårdmacka med keso
mellanmål: äpple
lunch: vegetarisk lasagne och massa morötter
mellanmål: nektarin
middag: sallad med cous-cous och kraftstjärtar&räkor
mellanmål: nektarin

Sen har jag kört en timmes boxningspass också, grymt skönt! träningsverkar imorgon kommer dock inte vara och leka med! Nu ska jag lägga mig och sova, måste ju sova bra också, annars blir man ju inte sundare! Godnatt :) / johanna!


mmmmmmm, gott med äpple

Kommentarer
Postat av: Tomas

2 dagar, inte 2dagar. träningsverkar bör väl stavas med stort T och dessutom bör det väl vara träningsvärken, snarare än träningsverkar. Och stavas inte johanna med stort H?

2010-01-28 @ 12:38:31
Postat av: Tomas

Det borde väl vara 2 dagar snarare än 2dagar. Och nog heter det väl träningsverken och inte träningsverkar. Slutligen, johanna bör väl stavas med stort J. Eller?

2010-01-28 @ 12:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0