Tisdag 16/2

Hola bloggisch! äntligen har jag samlat kraft till att uppdatera efter Bosön! Var riktigt, riktigt kul där borta iallafall. Hade fyra träningspass under två dagar ( fredag och lördag). Fredagen började vi med en timmes kampsport, riktigt kul och framförallt jobbigt! Sedan klockan 21 på fredagskvällen hade vi hyrt den enorma konstgräsplanen.. Full elvamannaplan innomhus, var nice! Såklart så skadade jag väl mig på fotbollsträningen, fick en rejäl lårkaka av min tränare! usch och fy.. så jag fick vara den som gick runt och peppade alla i mitt lag på lördagens tester samt fyspass. Tråkigt att jag inte kunde medverka.. men men , nu laddar jag inför cupen som vi har nu i helgen, riktigt taggad! Maten var av högsta klass också, shit vilken god mat och vilket salladsbord.. tänk om man skulle äta lika bra mat hemma som där borta, skulle man ju må som en gud! Det är bara det där med orken som jag inte riktigt finner.. Det var en liten update från helgen som var.. Nu ska jag gå och kika på mitt favoritlag.. Nämligen Barcelona och Zlatan ;) Mer update om matvanor kommer... promise... Pussis jensan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0