Onsdag 24/2

Morr.............. Jag håller på och flyttar och internet krånglar som aldrig förr..Trött jag blir! Tänkte iallafall skriva lite vad som skett denna vecka..Söndags var det boxning som vanligt, har träningsvärk än i armarna.. nice! Men nu har jag inte tränat något alls denna vecka :O har en nerv i ryggen som ligger i kläm, så domnar bort i mitt högerben lite då och då, vilket gör att jag inte kan eller får träna.. ska träffa sjukgymnasten imorgon och hoppas att det blir bättre snart så jag kan få träna igen!! börjar klättra på väggarna snart...... Missat spinningen och ikväll missar jag boxningen, INTE kul... Har nyss varit onyttig och ätit potatisgratäng och pepparbiff.. TO BAD!! Men men, unnade mig det idag faktiskt, när man håller på och flyttar och bär jätttttttttttttetunga saker behöver man bra mat!! *fniss*
Nej nu ska jag göra mig en liten fruktsallad bestående av banan, apelsin, äpplen och vindruvor och fortsätta packa ner det sista... IMORGON BLIR JAG SUUUUUURABO!! tjoho.. puss jempen ♥


hörde jag schtek?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0